Poweryoga

                                            Datum: 2009-01-25 Tid: 21:21:48 Kategori: Vardagslyx
Nu har jag varit på poweryoga igen.

Det var andra och sista gången jag var där, jag trodde att jag skulle bryta nacken eller något.
Det var så otroligt jobbigt att stå i alla positioner och "andas rätt". Det är något jag borde öva på, att andas rätt alltså.

Lyssnar på 'Tusen och en natt' nu, en riktigt gammal goding.
Låg och läste i min säng en stund innan yogan, tillsammans med Missan. Dock läste hon inte, utan låg och slickade sig själv... Ren alltså.
Den tionde insikten är bra, och jag är fast vid den lika mycket som vid den nionde.
Det är verkligen böcker för mig, de får mig att.. leva mer.

Känns som om jag har hunnit med ganska mycket i helgen faktiskt. Igår var jag i Skara och tittade när Johan spelade med sin ensemble. De är så sjukt duktiga att jag, börjar gråta. Nejdå, skämt åsido. Så känslig är jag icke. : )
Idag har jag varit ute och gått med mamma, lite över 4 km, jag har städat Ellas bur och låtit henne springa omkring i trädgården och skitat ner sig. Hon och Missan måste ha gjort upp något med tanke på att Ella nu, liksom Missan, vill gå under altanen hela tiden.
Är hon väl där under, kommer hon aldrig ut igen. Hur skulle det se ut?
Det känns ibland som om jag behandlar mina djur som människor. Det kanske inte är jättesmart eftersom det inte verkar fungera, men det är mitt sätt det.
Jag snackar med dem och skämtar, leker, slåss osv. Haha! : )

Tycker så himla synd om en liten kanin
som har varit inne i samma djuraffär i flera månader. Dock vet jag inte om den är kvar nu, men dess kompisar blev sålda och inte han/hon.
Jag mår så dåligt av att se att den vecka efter vecka sitter kvar där ensam.
Är den kvar nu i veckan, då köper jag den. Då får Ella en liten kompis. Eller, en ganska gammal kompis eftersom man knappt kan räkna den andra kaninen som liten längre.

Har prov den här veckan, i historia och i matte c. Gissa om jag är lite nervös. Jag har IG-varningar i båda ämnena skulle man kunna säga, och det är inte så jättebra kanske.
Min historialärare verkar hata mig eftersom jag är så usel på allting.
Haha, jag kan inte hjälpa att jag inte kan rabbla upp orsaker & följder. En ännu värre sak är att jag har samma lärare i samhällskunskap som jag senare kommer att ha. Får jag IG i det också kanske? Det är verkligen inte bra i så fall.
Jag vill inte läsa upp mina betyg på komvux sen. Jag vill vara klar med skolan år 2010.

Nej, nu mår jag illa efter den där yogan.
Jag ska duscha, läsa och sen sova.
Sköt om er kompisar, kram på er.
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Sv; Hahah, det där lät ganska elakt egentligen :P men antar att du menade det som en komplimang, så, TACK :D

Va underbar den där fågeln är, i inlägget nedanför!! xD

2009-01-26 l 00:37:02
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  JENNA

oj, jag vet inte.

du kan ju alltid göra många ljusa slingor först ?

2009-01-26 l 12:13:13
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: