Drawing

                                            Datum: 2009-07-25 Tid: 15:57:46 Kategori: Photoshop


Haha ser ni vad jag har gjort? Jag har för första gången i mitt liv försökt mig på att teckna och att framför allt färglägga i mitt älskade photoshop. Teckningen är tagen från Deviantart, haha jag kan nämligen inte måla själv. Men jag har fyllt i färgerna all by myself :'D
Fan haha, det ser ju inte klokt ut för fem öre, men det är faktiskt lite roligt att pilla i photoshop, och om jag övar så blir jag väl antagligen bättre? : )
Puss


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: