Ibland vaknar man på fel sida

                                            Datum: 2009-07-13 Tid: 16:59:46 Kategori: Blandat
Shit alltså, jag måste verkligen ha vaknat på helt fel sida i morses.
Jag är sällan såhär grinig som jag har varit idag.

Klockan var ställd på 07:30 i morses, och vid 8 gick jag och Johan en promenad på 3 km. Solen sken och temperaturen var perfekt. So far, so good..
Med tanke på att vi stack iväg utan att ha ätit frukost eller ens druckit nåt så fick jag en fruktansvärd huvudvärk och håll. När vi kom hem igen åt vi, och frukosten bestod av fil. Filen gjorde bara magen ännu värre så det var väl lite dumt gjort kanske..
Ska inte fil vara bra för magen? Jag kanske har missuppfattat helt. ;O

Internet la av, värmen utomhus tog kol på mig, håret har världens fulaste färg, osminkad är jag.. JAG KAN KLAGA I EVIGHETER. Och inte nog med det, människorna i boken jag läser är även dem arga. Vart är världen påväg?
Det är väl helt enkelt bara att inse att jag vaknade på fel sida idag. Funderar på att gå och lägga mig redan nu så att jag kan vara glad i morgon istället.
Men jag vill köpa hårfärg, och vitt nagellack.

Fan.
3 kommentarer                                                                                                                    
  inez

har nog också vaknat på fel sida idag...



ställ gärna en fråga i min frågestund :)

2009-07-13 l 19:36:11
Blogg/hemsida: http://inezg.blogg.se/
  Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. Tack så jätte mkd :D

2009-07-13 l 20:35:38
Blogg/hemsida: http://perspektiw.blogg.se/
  g

sv: det brukar vara så med långa böcker, att man inte riktigt fastnar förrens efter typ halva :P annars kan jag tipsa dig om "tusen strålande solar" (om du inte redan läst den?) den är lång, men en av de bästa böcker jag läst! :)

Jag gillar också grått till bloggar, men är det samma färg på headern som på bakgrunden på din data för det är inte alltid det på alla datorer... :/



till skillnad från dej har jag haft en jättebra dag! hoppas det blir bättre imorgon :)

2009-07-14 l 01:12:50
Blogg/hemsida: http://rains.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: