Jag lever!

                                            Datum: 2009-07-04 Tid: 19:39:35 Kategori: Vardagslyx
Hejsan mina kära små nosar ><

Jag är nu hemma från Spanien och jag saknar det redan, eller både och om jag ska vara ärlig. Värmen kan jag gärna skippa, men den starka solen vill jag gärna ha.
Dagarna var bra, men jag hinner tyvärr inte berätta allting nu, ska nämligen se på film och mysa lite med Johan alldeles strax.
Tog dock en massa bilder på både familjen, staden och andra saker. ;D

En bild jag tog ut från flygplanet idag på vägen hem. Jag LOVAR att skriva mer en annan dag, tills dess, take care! =)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: