Jobb i morgon

                                            Datum: 2009-07-26 Tid: 17:21:17 Kategori: Blandat
My friends!

I morgon är mitt sista sommarlov någonsin i stort sett slut. Då börjar jag jobba, och kommer att göra det ända tills skolan börjar igen. (Dvs. ungefär 3 veckor)
Jag kommer att jobba på pappas jobb (FMV) för andra gången. Egentligen blir det den tredje, men jag var ju sjukskriven hela tiden förra året pga. körtelfebern. Jag hann vara där en dag, sedan var jag hemma resten och plågades.

Jag har inte så stor koll på vad jag kommer att ägna tiden åt där, men antagligen blir det ganska slappt. Rensa lite bland olika arkiv (vad jag har hört), köra bil, photoshopa, tvätta bilar och lite såntdär kan jag tänka mig.
Är nog expert på att rengöra bilar både utvändigt och invändigt vid det här laget, so if you need help? Just tell me! ; )

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: