Just nu så...

                                            Datum: 2009-07-14 Tid: 12:15:26 Kategori: Vardagslyx
färgar jag mitt hår!
Äntligen!

Jag tog cykeln ner till city och handlade saker för över 200 kronor. 2 nagellack och 3 paket med hårfärg. Jag stod faktiskt och övervägde om jag inte skulle köpa mahognyfärg, men jag var för feg, och köpte istället 2 st kastanjefärgade, och en gyllenbrun.
Den gyllenbruna sitter i just nu, kastanjen sätter jag i efteråt. HAHA jag har ingen aning om vad jag egentligen håller på med, men jag får väl vänta och se.

Idag har jag i alla fall vaknat på RÄTT sida! :D
Vågen visade 3 kg mindre än förra gången jag vägde mig, och senare idag ska jag baka bullar -IGEN! : )



HAHA vilken min på bilden till vänster :'D
Och nej, jag kan inte färga håret. Jag kladdar ner hela mig. Hela min rygg och nyckelbenen är bruna right now :'D
Mer bilder kommer när det är färdigt.
Och justde, bilderna visar min "normala" hårfärg. Om jag ska vara ärligt så är det nog egentligen ännu ljusare, men jag tänker inte vänta in det. Jag skiter i den där råttfärgen nu och kör mörkt all over again! : )
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: