Sommarjobb på FMV

                                            Datum: 2009-07-29 Tid: 12:24:58 Kategori: Foton


Nu sitter jag och Jennifer vid datorn (typ den enda med internet) och väntar på nästa "arbetsuppgift". Tidigare idag så fotade vi här i fotoateljén, främst för att Jennifer behövde en bild till sitt framtida ID-kort. Det blev en hel del andra bilder också dock. Sjävlklart behövde vi sedan redigera bilderna i älskade photoshop, så det är väl ungefär det vi har gjort den här dagen. Egentligen ska vi ordna i något arkiv, men det gör vi vid ett annat tillfälle. ><

Vi är nog lite FÖÖR intresserade av att fota. för igår blev vi nästan polisanmälda på grund av att vi gick omkring och fotade blommor osv. Nåvääl, nu ska jag väl låta Jennifer ta datorn en sväng, så att hon kan ladda upp bilderna på sin bilddagbok.

Här kommer ett smakprov från igår;
Nikon D300


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: