Stativförsök

                                            Datum: 2009-07-15 Tid: 18:04:25 Kategori: Foton


Idag testade jag stativet för typ första gången. Kameran (Nikon D200) är ju så inihelvete tung så det är ju nästintill omöjligt att hålla i den med en arm ifrån sig.
Nåväl, stativet som är ifrån Ullared (99 kr) fungerar kanon, dock är det lite litet. Men vad kan man egentligen begära? Jag är ju ingen fotograf så jag är ju inte i så stort behov utav ett. ;'D

Dagarna nu på lovet går så fort.. Rätt som det är så börjar skolan igen, och sen har vi lov, efter lov, efter lov och sen kommer vi sluta. Ta studenten precis som alla andra. Fan att tiden ska gå så fort. Jag hinner icke med!

Nu ska jag lyssna på min favoritlåt  och fortsätta småsura över att tiden går så fort.
Men visst gör den det? Ni kan ju inte direkt säga att den går långsamt? :O
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: