16/6 Tisdag 2009

                                            Datum: 2009-06-16 Tid: 18:00:05 Kategori: Vardagslyx
Hejsan era små söta nosar : )

Idag har solen skinit så kortbyxorna åkte på!
Lika bra att passa på för man vet ju aldrig när den kommer fram igen..

Har uppdaterat bloggen dååligt idag eftersom jag faktiskt inte har varit hemma.
Tog bussen in till Skövde redan i förmiddags för att besöka affären Telia. Där fixade jag ett abonnemang (första gången jag har ett abonnemang!) och allt gick kanon. Nästan lite för enkelt, om det nu är möjligt. ><
Telia max 25 har jag nu, och jag är uppbunden på 12 månader. Det kanske verkar cp att binda sig, men jag menar, då har jag det här tills jag slutar gymnasiet och det är riktigt bra och billigt.
49 kr/månaden betalar jag bara, och när jag band upp mig så fick jag 200 kronor att ringa för, kan ju inte bli bättre! : )

Åkte med Johan in till Skövde, och stackarn fick nästan panik i affären eftersom det satt en "bög" och glodde på honom. Haha, dock var det ingen bög, utan en väldigt manlig kvinna med enorma ögonbryn. Haha, ibland blir det fel. ><

Nog om det, vi tog bussen till Skara för att hämta ut Logic som han skulle ha. Tog en glass och en baguette och tog oss även en titt i Skara domkyrka.
Stackars Johan (IGEN!) fick betala allting för hon som sålde baguetter kunde inte ta emot min 500-lapp. Hehe, för en gångs skull känner jag mig O-fattig!)
Den var ju betydligt finare än den lilla fula kyrkan i Hjo! xD Fast jag hade trott att den skulle vara större (den i Skara alltså..)



Bilden är tagen från wikipedia typ, men det kunde lika gärna ha varit vi som tagit bilden. Vi satt nämligen och åt glass precis i den här vinkeln. : )
Nu ska jag fortsätta att lyssna på Higher.

HIGHER
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

ni skulle hälsat på mig på skara sommarland, hiihii :D

2009-06-16 l 20:50:10
  mojje

men du har kvar samma nr lr??

2009-06-16 l 23:16:11
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: