2/6 Tisdag 2009

                                            Datum: 2009-06-02 Tid: 18:31:14 Kategori: Vardagslyx
Jahaja, nu har jag ändrat om lite i bloggen igen.
Fast nu får det vara såhär, jag orkar fan inte göra mer. Mina ögon är helt döda.

Jag satt och pillade med en ny header, eller 2 olika faktiskt, i photoshop, men jag orkade inte ändra så jag beslöt mig för att behålla min gamla.
Det får duga tills vidare..

Ute regnar det, otroligt skönt men ändå tråkigt. Jag ska nog gå ut i regnet en stund tror jag, svalka mig en smula.
Hoppas att ni har haft en bra dag alla sötnosar där ute,
PUSS

(Själv har jag ett hemskt skoskav..)
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

bloggen duger väl?? ser kalas ut.

2009-06-02 l 19:05:51
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: