7 juni

                                            Datum: 2009-06-07 Tid: 13:06:10 Kategori: Foton


Legginsen jag fick av mamma igår, från Joy
Haha, det känns lite skumt att ha nåt på sig som har fullt med hål.. detsamma gäller den där blommiga tröjan jag köpte i vintras.. också lite cp...


Jag cepade loss lite igår och lekte med örhängen vid  min piercing..


Nytt linne (somrigt!) och ett par vita byxor. Får väl se om jag använder byxorna på avslutningen.. kanske inte. :P Men linnet använder jag nog i alla fall!


Nytt armband från JC. Tyckte det var fint. :)


Jag letade efter Missan i morses och hittade henne senare under bordet i vardagsrummet. Där låg hon och myste..
Jag hade precis tagit ut Nelly och hade antagligen en massa päls från henne på mig, Missan började nysa och där började vårt samtal:
Jag:  Missan du kanske är ALLERGISK! :)
Missan: Jaa..
Jag:Du kanske inte tål PÄLS..
Jag: Du kanske är PÄLSallergiker!
Missan: Det är möjligt!

Med min löjliga röst på det där så blir det rätt komiskt..
Notera även att jag ALLTID använder "Det är möjligt" när jag pratar med Missan.. Vet inte varför jag är så cp :P


Kan ni tänka er det där gapet säga: Det är möjligt! Med betoning på möjligt. :P



3 kommentarer                                                                                                                    
  din man <3

fan va snyggt älskling ;D rätt heta leggins ändå ;D love you <3<33<3 seksssi

2009-06-07 l 13:10:46
  Sabine - Ab imo pectore

ååh vad fint :D jättesöt bh!

2009-06-07 l 18:20:29
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Malin

åh vilket sött linne! Vart har du köpt det?? :D

2009-06-08 l 10:48:14
Blogg/hemsida: http://maliinwe.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: