ÅH HERREGUD! :D

                                            Datum: 2009-06-05 Tid: 19:01:35 Kategori: Vardagslyx
NU ÄR DET ÄNTLIGEN ÖVER!!

Jag är färdig med ALLT vad gäller skolan den här terminen.
Nu väntar ett långt sommarlov med många roliga aktiviteter!
Om exakt en vecka har jag sommarlov, och då kan jag äntligen njuta av livet, hehe.

Skickade nyss in engelskan som var den absolut sista saken jag hade att göra.
Egentligen borde jag ha skött webbdesignen och matte c också, men det var för jobbigt. Får fixa det i höst istället, eller göra mitt bästa i alla fall.
Jag och studievägledaren kom fram till igår att jag ska satsa på matte c i första hand, eftersom det ger mig meritpoäng. Så får jag helt enkelt ta ett IG i webbdesign. FAN.
Men, jag ska som sagt göra mitt bästa.

Sitter och tittar på Svampbob Fyrkant just nu och väntar på käk, det blir grillspett till middag. LJUVLIGT!
I morgon (tidigt) så drar jag med familjen till Jönköping för att shoppa skolavslutningskläder.
Jag vet inte riktigt vad jag är ute efter, men det märker vi!
Johan kommer om ca en timma, då ska vi titta på Talang, det ska bli skoj!

Svenskan var inställd förut så jag och Anton drog hem till mig under den långa håltimman. Vi spelade gitarr och sjöng, sedan bjöd jag även på kaffe och kakor. :)
Riktigt snällt! ;D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: