Flowers

                                            Datum: 2009-06-04 Tid: 20:06:53 Kategori: Foton





Idag är det torsdag, och i morgon är den absoluta inlämnignen för den här terminen. Någon fuckad engelskainlämning. Men det är OK, för jag kommer aldrig mer i hela mitt liv läsa engelska sen. (!!!!!!)
Det regnar ute, och jag har precis städat i ordning på mitt rum. Slängde upp överkastet och alla kuddar i sängen vilket Missan såg som en extremt lämplig sovplats. (Hon ligger där nu)
Är helt säker på att det är någon här inne nu, Missan beter sig riktigt underligt och saker.. knakar.
Nåväl, Nelly är snäll idag i alla fall.
Kanske hjälpte mitt lilla anfall mot kaninstackarn? Förhoppningvis : )

Nu ska jag försöka få tag i dammsugaren, fast det kommer skrämma livet ur katten så vi får väl se hur det blir med det. ;P
PUSS & KRAM
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: