Första dagen på sommarlovet

                                            Datum: 2009-06-15 Tid: 13:31:42 Kategori: Foton
Ja ni, idag är väl vad man kan kalla "den första riktiga dagen" på sommarlovet. Det har ju bara varit en vanlig helg hittils. : )

Jag har de senaste timmarna suttit med den här nya designen och pillat och svurit. Jag känner ett hat mot kodmallar nu, men stilmallen ligger fortfarande bra till.
Det som är så otroligt jobbigt är ju att när det gäller kodmallarna så måste man skriva in samma sak 4 gånger eftersom det finns olika kategorier där. Aaaaah :S
Ser ni inte den nya designen? Prova med F5.

Jag är hyfsat nöjd med den, lite saker måste fixas innan den är helt i ordning, men jag orkar inte nu.
Herregud vad jag är trött i både ögonen och fingrarna.

Nåväl, idag ska jag inte göra sådär jättemycket. Träffa min lilla nosnos och kanske gå en promenad, mer vet jag inte.
Lämna gärna en liten kommentar och säg vad ni tycker om designen. : )

(Dock finns det vissa saker som inte fungerar ännu, som t ex "Design" och "Älsklingen". Finns ingenting där än. xD)

4 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

men det blev väl snyggt :D

2009-06-15 l 16:46:08
  Sabine - Ab imo pectore

fin bild!!

och fin design :D

2009-06-15 l 17:22:42
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  MELINDA

Tack du, din lilla anonyma människa som jag trooor är Mojje! =)

2009-06-15 l 18:20:30
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
  T H E R E S E

fin blogg :)

2009-06-16 l 00:15:04
Blogg/hemsida: http://antiivirus.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: