Nu är det sommar på riktigt

                                            Datum: 2009-06-01 Tid: 20:23:07 Kategori: Vardagslyx
Hejsan bloggisar! : )


Idag har nog varit den varmaste dagen på mycket länge.
Inte ens vid 7:45 i morses var det kallt, och jag har kunnat gå runt i en tubtopp hela dagen och ändå svettats som en gris.
Jag skrev ju en to-do-list igårkväll, nu uppdaterar jag den:
»Historiainlämning
»Redovisa teknikutveckligen
» Redovisa näthandeln
» Göra en monter i grafisk kommunikation
» Inlämning i företagsekonomi B
» Skriva en essay i engelska B
»Hörövnining i engelska B
»Journal-inlämning i engelska B

Aja, en bit på vägen i alla fall.
Jag ska se till att göra klart företagsekonomin idag eller möjligtvis i morgon. Jag är så sjukt supertrött nu så det finns inte. Ska även redovisa näthandeln i morgon, det blir kanon kalkon.
Hörövninggen äger rum i morgon också, haha allting på samma gång.

Shoppade lite efter skolan idag i alla fall. Jag kom inte därifrån förrän vid 16:40.
Hittade ett fynd på H&M, ett par shorts för 50 kr. Drog även med mig ett par nya skor, men jag hittade ingen bild på dem. Ni får se dem en annand dag :D

De blir perfekta sen till brunbrända ben i Spanien.
ÅH, jag längtar så att jag kan... dö!
5 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

tack :D

har du övningskört länge? på skola eller privat?

du kan ju alltid testa å göra teorin och köra upp..

om du klarar dig så gör du det,

annars får du ju veta exakt vad du ska öva på :)

om du har gjort riskutbildningen dvs..

2009-06-01 l 20:32:13
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Sabine - Ab imo pectore

okej, men det är ju svårt å köra tills man är säker på att man klarar det.

jag kuggade en gång, fast jag trodde att jag var klar :P

dom tänker ju på så himla mycket..

så det är heelt okej å misslyckas :)

men det kan ju också vara "skönt" å kugga en gång..

då vet man hur det är till nästa gång och då slipper man tänka på det liksom, lite mindre saker å vara nervös över :P

men det går nog bra ska du se.



hm jag vet inte? den har bara varit så.. haha

2009-06-01 l 21:29:41
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Bnsm

aah :) fina shorts!

ha en bra tisdag! :)

vad händer ikväll? :)

2009-06-02 l 09:57:52
Blogg/hemsida: http://bnsm.blogg.se/
  Natta

vilken gullig sida :D

2009-06-02 l 11:16:08
Blogg/hemsida: http://natalies.se
  Sofie K

sådana där shorts har jag med :)

2009-06-02 l 22:11:43
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: