Göteborg

                                            Datum: 2009-06-09 Tid: 18:33:34 Kategori: Vardagslyx
Hejsan små vänner : )

Nu är min bärbara dator inlämnad i skolan och det betyder att jag måste sitta här nere hela sommaren.
Laddade alldeles nyss hem Mozilla på datorn, I can't live without it.

Idag är en UNDERBAR DAG!
Har fått reda på ett antal betyg som jag har fått, och jag är mer än nöjd.
Närhandel B: MVG
Engelska B: VG
Teknikutveckling: VG
Idrott & Hälsa A: VG
Historia A: G
Matte C: IG
Webbdesign: IG
Kurser som fortsätter nästa termin:
Företagsekonomi B: VG
Textkommunikation: VG
Svenska B: VG

IG:na kommer jag att läsa upp i höst, i alla fall matte c-kursen. Meriiiiiitpoäng :)

Nog om det, igår var jag och Anton i Göteborg och shoppade loss.
Vi tog tåget på förmiddagen och var inte hemma igen förrän på kvällen. En trevlig dag! :)

Nedan ser ni mina skor, och mina röda tår på resecentrum i Skövde.. ><


På tåget ner roade vi oss med sudoku:


Efter mycket blod, svett och tårar så löste vi skiten!


Jag köpte mig en GOD sallad på Slim Food. Brödet där är, HÅRT.


Antons sushi:


Fint Göteborg (använder mig utav mitt superbraiga knep!;):


Vi fikade på Condeco, tog morotskaka:
Utanför fiket fanns en ENORM fiskmås som jag genast fick fobi för.


Man kan inte vara i Göteborg utan att besöka Butterix!
Spöket Anton:


Spöket Melinda:


Någon sol:


Jag med någon mask:


Yeah!:


Vilken dam:


Haha, vad uttråkad jag ser ut:


HAHAAHAH här är jag som en rödtott:


Anton som Elvis:


I ett försök att få på sig en kycklingdräkt, dock utan lyckat resultat


Förlåt att jag inte har gjort om bilderna så att de ligger åt rätt håll, men jag orkar inte med den här datorn. Kanske senare, men inte idag. I morgon kanske! :)


3 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

ge mig antons misosoppa

2009-06-09 l 18:48:18
  mojje

du får väl investera i en bärbar så slipper du den andra

2009-06-09 l 22:22:37
  Tess

shit vad jag blev sugen på sushi när jag såg bild på det, haha :) var evigheter sen jag åt det!

2009-06-10 l 14:39:49
Blogg/hemsida: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: