12/3 Torsdag 2009

                                            Datum: 2009-03-12 Tid: 20:53:49 Kategori: Vardagslyx
I morgon är det fredagen den trettonde, -igen!
Det var fredagen den trettonde förra månaden också, vill jag minnas.

Idag har jag varit hemma från skolan med tanke på att jag kände mig sjukt dålig i morses. Jag hade klipptid klockan 08:15 vilket gjorde att jag behövde gå upp runt halv 8.
Jag hade tur!
Jag har gått och varit rädd för frisörer de senaste månaderna just eftersom mitt hår ser värre ut en Bagdad. Otroligt slitet och allmänt, äckligt och ofräscht!
Dock behövdes bara 5 cm klippas av, det syns knappt. (Okej lite syns det, men skitsamma!) Det är fräsch(are) i alla fall!

Cyklade hem och sov i två timmar medan Nelly sprang omkring i rummet. Turligt nog var det helt rent på golvet + mattorna när jag vaknade.
Lät Ella skutta omkring lite i trädgården medan jag gav henne lite ny mat, jag tror att hon uppskattade det. Hade tur (igen) eftersom hon hann skutta omkring INNAN den jävla snön började falla.
Vad är detta?
I morgon ska det väl bli plusgrader igen? Det är ju så onödigt med detta slask!



Min söta lilla vän Anton filmade när vi for fram i backen.
SE FILMEN!
Otroligt härligt väder var det, det kunde, som sagt, inte bli bättre.

I morgon ska vi på studiebesök på SR Radio med företagsklassen på morgonen. Spännande. (Y)
Resulterar dock i en tacksam sovmorgon..
Nu ska jag somna, somna in (man vet aldrig!;)) i min sköna säng.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: