22/3 Söndag 2009

                                            Datum: 2009-03-22 Tid: 10:54:30 Kategori: Blandat
Har fått tag på ett par gamla godingar från 80-talet.
Bland annat Michael Sembello, 4 non blondes, Soft Cell osv. Nu har jag att göra hela dagen. : )

Det snöar ute - Ingen kommentar :l
eller jo,
FAN

Jag som trodde att mina hemska drömmar skulle sluta, men inatt var de värre än någonsin.
Ständigt rädd och på sin vakt. En liten pojke på knappt 13 år gick omkring i stan med en barnvagn för hans tjej hade lämnat honom. Dessutom var jag sjukt allergisk mot cigarettrök, i drömmen alltså.

Nu ska jag spela gitarr
Ha en bra dag :D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: