28/3 Lördag 2009

                                            Datum: 2009-03-28 Tid: 17:20:32 Kategori: Vardagslyx
Ni missar väl inte Earth Hour klockan 20:30 - 21:30. Det är ju reklam till och med på mjölkpaketen vafan! ;D

Kom alldeles nyss hem faktiskt, jag känner mig sjukligt seg. Det första jag gjorde när jag kom hem var att städa i ordning på rummet och flytta runt lite saker. Pappa har även hunnit byta golv i hallen här uppe. Inte riktigt klart än ser jag, men snart så.

Btw, jag är ensam hemma. Familjen har varit i Jönköping hela dagen och handlar på IKEA. Nya köksstolar! Äntligen kan vi slänga bort den "schletna" gamla kökssoffan (i alla fall från köket). Antagligen vill mamma spara den och ställa den i rummet intill...
Igårkväll tittade jag självklart på Let's Dance, och jag tyckte att rätt par vann, absolut. Härliga människor.

Såg även på två filmer, Into the wild och Face/off. Båda var riktigt bra, och helt klart sevärda.



"Det som inte dödar dig gör dig starkare, brukar man säga, oftast utan att tänka på den mindre optimistiska innebörden - att ibland dödar det dig."  Into the wild

Nu kom mamma och resten av familjen precis hem, och med sig hade de en rosa/lila lampa till självaste MIG. Den pryder fönstret fint nu, en riktig färgklick!
Nu ska jag käka något, är lite hungrig (LÄS: sugen på något!).
Hörs sen, puss & kram.





2 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

trevligt trevligt :D

tuffing lampan (Y)

2009-03-28 l 17:55:07
  johaan =)

haha du skriver aldrig VART du ser på film ;) eller äter tacos hos ;P

2009-03-29 l 18:33:34
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: