9/3 Måndag 2009

                                            Datum: 2009-03-09 Tid: 20:16:36 Kategori: Vardagslyx
Från att ha varit det kanske tråkigaste och kallaste landet på hela klotet, till att åter igen vara helt underbart.
Idag kom solen.
Självklart firade jag och Anton detta med att skippa en del av engelskalektionen till att leka ute i leran/skogen. Det är faktiskt en positiv sak med IT-gymnasiet, att naturen ligger alldeles intill.
Dock har de ju tagit bort den underbara skogen eftersom de ska bygga en massa skit där, vad ledsen jag blir! Alltid detta förstörande.

Har fått reda på lite provresultat idag..
G på företagsekonomiprovet och VG på inlämningen jag hade i teknikutveckligen.
Jag är faktiskt riktigt nöjd, då kan jag lämna det bakom mig.
Det är så man får tänka, när man som jag inte kan få/brukar få MVG på mina inlämningar/prov. Jag blir glad bara jag klarar det och kan lämna det bakom mig.

Historian var inställd idag vilket betydde att jag slutade tidigare. Jag gick från skolan in till stan och träffade sedan Richard. Vi var som vanligt lättroade och ägnade oss bland annat åt att hoppa med bilen över farthinder. Haha, det låter kanske helt sjukt, men det är faktiskt sjukt kul.
Prova!

Den här veckan ska faktiskt bli underbar.
I morgon, visst, en vanlig skoldag. Men då ska jag efter skolan lämna in mitt CV på Hamnbacken, och även handla färdkost till resan till Hovfjället. Det får bli rostbiff & potatissallad, en yoghurt, någon frukt och ett par gifflar. Sedan tar jag även med mig varm oboy i en termos hemifån. : )
KANON!

Bussen går 06:00 på onsdag och då ska jag vara på plats på resecentrum i Skövde.
Vi är inte hemma förrän 20:00 på kvällen, en heldag med skolan. Härligt, faktiskt. : ) Jag älskar skidor!

På torsdag ska jag klippa mig, KLIPPA MIG. Jag är seriöst helt jävla vettskrämd. Dels för hur resultatet blir, och dels för att visa mitt pinsamt slitna hår för frisören. Jag är rädd att jag kommer få lite skäll för vårdandet av mitt hår.
Jag antar att mitt försök till att bli blondin försämrade min hårkvalité en aning..



Jag och lillebror på Liseberg i somras..
4 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

hur schysst är det att censurera sin egen bror sådär??

2009-03-09 l 21:14:48
  Gelika

varför har du tagit bort din brors huvud ? :P



Hoppas du får de sketaskoj där uppe me skidera :)

2009-03-10 l 00:48:33
Blogg/hemsida: http://gelikaa.blogg.se/
  Caj

så du ska söka jobb på samma ställe som mig...?!

2009-03-10 l 09:56:37
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Kim

men lilla mellis du ska inte hoppa lektioner, sånt e det jag gör ju

söta ni e då :D

2009-03-10 l 12:22:27
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: