FACIT - 100 meters

                                            Datum: 2009-03-07 Tid: 20:22:03 Kategori: Vardagslyx
Sitter just nu och slötittar på Melodifestivalen samtidigt som jag tittar runt i olika bloggar.
Var på UKM förut, med bästaste Cajsa.
Våra fina vänner Marie, David & Natalie spelade och sjöng så duktigt. Det var roligt att se på faktiskt, även om det var NÅGOT band som inte direkt var... bäst.

Övningskörde till Skövde förut och fick ett motorstopp.Precis utanför polishuset också, bättre kan det inte bli. Jag kan dock nämna att den pinsamma anledningen till att jag fick det var att 4:ans växel var i. Det hade jag inte märkt när jag från stillastående skulle köra iväg..

Träffade Richard en stund förut medan familjen spenderade ett antal timmar med att shoppa. Jag är urfattig så det är bara tråkigt att gå i affärer då, tycker jag..
Vi åkte upp på berget där det (som vanligt när vi är där..) inte var så särskilt fint väder. Haha, att det alltid ska vara grått och tråkigt väder.
Vi stack även in till Statoil för att lätta på trycket..[ kissa med andra ord..;P]

Jag är så förbenat trött! Jag förstår inte varför. Jag sov ju närmare 10 timmar inatt ju.
Haha justde, jag skrattade mig till sömns igårkväll typ.
Nelly har ibland riktigt enorma ryck. Hon skuttar som bara den runt om i mitt rum och stannar aldrig. Från matta till matta, in i bokhyllan, upp i sängen osv.
En sådan liten kanin skulle alla ha, särskilt de som har ett tråkigt liv. : )

_________________________________________________________________

Vi hörs! <3

Min navelpiercing - gjord den 2/3 -09. Värt att minnas..
2 kommentarer                                                                                                                    
  Olle! :D

Jag kan se dina trosor! :$ TIHIHI

2009-03-08 l 17:19:25
Blogg/hemsida: http://grozzen.blogg.se/
  hanna

navel piercingen (y) den blev så himla fin på dej faktiskt :)

2009-03-08 l 19:57:28
Blogg/hemsida: http://hannajohansson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: