Filmer som ni borde se

                                            Datum: 2009-03-24 Tid: 21:40:46 Kategori: Blandat
Jag är lite slarvig i bloggen märker jag, men som jag skrev tidigare så tänkte jag nämna ett antal filmer jag har sett, men inte skrivit att jag har sett. Inte särskilt tydligt i alla fall.

Här är de:
  1. - Seven Pounds
  2. - I taket lyser stjärnorna
  3. - Secret Window (Stephen king)
  4. - Misery (Stephen King)
  5. - Evil Dead 1
  6. - 100 feet
  7. - The girl next door
  8. - Nyckeln till frihet (Stephen King)
  9. - Flyga Drake
  10. - When a stranger calls
  11. - Death Race
  12. - Click
  13. - Commando
  14. - Bad Santa
  15. - American Psycho
  16. - Burn after Reading
  17. - The Mist
  18. - Talladega Nights
  19. - Battle Royal
  20. - Number 23
  21. - Patrioten
  22. - Australia
  23. - True lies 
  24. - All the little animals (En fantastisk film för en djurälskare som jag :'D)
  25. - Dansar med vargar
  26. - The curious case of Benjamin Button



Haha, det var ett gäng filmer det. Har ni inte sett någon utav dem så tycker jag att det är på tiden att ni gör det. Alla är sevärda faktiskt. Kul att det typ kom med, en svensk film, haha. Fick ta hjälp av Johan med några filmtitlar eftersom mitt minne mer än gärna sviker ibland (jämt!). :'D
Stephen King är min favorit. :'D Men det kanske ni redan visste. : )
Jag som tycker att jag sällan kollar på film, men här jävlar fick jag svar på att så ICKE är fallet.



Jag hittade ju ett gäng "gamla" bilder som jag publicerar för fullt nu. Men de är så härliga. Ni kan väl inte annat än att hålla med? : )
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

Stephen King är ju GRYM när det gäller thriller genren <3

2009-03-24 l 22:32:07
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: