Hjo stod under vatten

                                            Datum: 2009-03-25 Tid: 16:17:55 Kategori: Photoshop



Minns ni det, Hjobor?
År 2007 blev det ju en "fruktansvärd" översvämning då både vägar och broar låg under vatten. Jag minns att jag, Cajsa och Marie villa nyttja tillfället och gå omkring i vattnet. Vi fick låna gummistövlar av Cajsa. Otur som jag hade så läckte min ena stövel in så jag var sjukt blöt. Haha, men roligt var det i alla fall. redan 2 år sedan, tiden går undan.
Visst ser det lite ut som en regnskog? : )
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

åh de var underbart kul:D hehe <3

2009-03-25 l 16:19:42
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: