Jag vill shoppa...

                                            Datum: 2009-03-16 Tid: 20:18:52 Kategori: Blandat
Är för tillfället inne på sidan asos.com, satans vad fina grejer det finns där!



Det är ju inte ens dyrt.
Får jag jobb/pengar, då är dessa mina direkt! : )
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

de är ju sååå mycket man vill ha men inte har råd med:( usch!! men du, kan vi inte ses ngn dag och bara prata och umgås?:) <3

2009-03-17 l 13:48:02
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Kim

asså va mycket porr

vi små pojkar gillar

2009-03-17 l 21:59:11
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: