När kajalen tog över

                                            Datum: 2009-03-21 Tid: 20:28:39 Kategori: Blandat

Korten tagna med mobilen, 29 januari 2008.

Det här var precis innan jag skulle på fest i Falköping.
Det var jag och 3 tjejer till hemma hos Charlotte och vi gjorde oss i ordning. Lite roligt att se tillbaka på "gamla tider".
 Är jag mig lik?

Ja, det måste jag säga att jag är. Haha :D
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

du har luftigare hår nu

2009-03-21 l 21:37:45
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: