Nybäddad säng

                                            Datum: 2009-03-25 Tid: 22:47:40 Kategori: Vardagslyx
Nu har jag sett de i stort sett enda roliga programmen på hela veckan, Rent hus och Lie to me.
Båda var kanon, nu vet jag ytterligare ett knep för att se om folk ljuger eller ej.

Nelly var ute och sprang medan jag satt i sängen, fastklistrad vid tv:n.
Jag borde anmäla henne till någon form av hopptävling känner jag, hon fullkomligt älskar att hoppa. Upp och ner, upp och ner från min säng, -hela tiden. Sängen är ändå 50-60 cm hög, det är skickligt tycker jag.
Haha, det ser rätt roligt ut för hon bara flyger upp.
Dock kissade hon i sängen, och då fick det vara nog.
Ner med Nelly, bort med alla lakan, öppna fönstret och vädra, nya sängkläder. Nelly in i buren.


Nästan såhär mysig är min säng nu..


Jag skäms nästan för att säga det, men jag hade redan små fläckar av Nelly på mina lakan (i nedre delen av sängen!) som jag inte hade orkat ta bort. Men nu är det rent och fräscht. Inga äckliga kvalster eller andra bakterier.

Nu är jag sjukt trött, så jag ska pallra mig iväg till sängen. Fick även mail av historialäraren förut och min uppsats i Historia A ska vara inlämnad den 7/4 -09. Snart med andra ord.

Sov gott, puss ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: