Singstar hela kvällen!

                                            Datum: 2009-03-01 Tid: 11:57:56 Kategori: Vardagslyx
Tjena guys! =)

Igårkväll var jag hos Cajsa och körde SingStar så gott som hela tiden. Tittade dock på Melodifestivalen, och för första gången i världshistorien så röstade jag på ett bidrag, två gånger till och med. (!!!)
Bidraget som fick mina älskade röster gick vidare till Globen direkt, nämligen Malena! Opera <3

Det var jag, Anton, Emelie, Cajsa, Olle och Angelica som var där.
Trevligt! : )


Något underbart har hänt som jag bara måste ha med här. Ni vet det där hemska Antiken-provet som jag fått IG på tidigare, har jag nu klarat!
Det känns så underbart att äntligen vara klar med det. Nu är det överstökat och jag ligger nu i takt med alla andra i klassen.

För att fira att jag (och Anton!) klarade provet så stack vi till Harry's i fredags tillsammans med Emelie och avnjöt en underbar tacobuffé.
Ni kan nog inte ana hur otroligt god den är!
Endast 74:- för buffé och en stor cola!





Men det är inte slut än!
Jag har fått en thing för gamla hits nu igen! ;) Sitter och diggar till bland annat Pet Shop Boys. Det är ju underbart!
Har ni råkat missa vilka det är, sök då på dem + Always on my mind, det är underbart fantastiskt bra.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: