Träna hemma med i FORM

                                            Datum: 2009-03-29 Tid: 17:50:01 Kategori: Blandat
PLATT MAGE, STARK RYGG

Så heter cd:n som jag fick låna utav Johans mamma i helgen. Eftersom jag är en fattig student som varken har tid, pengar eller ork att dra till gymmet så ska jag börja träna hemma OCH äta nyttigt.
Från och med i morgon så börjar jag och Emelie att äta nyttigt! Vi struntar i den där lille cheeseburgaren efter skolan och istället köpa lite "roligare" frukter såsom kiwi, vindruvor, apelsiner osv. Inte bara äpplen och bananer.
Har även fått låna gummiband som kommer hjälpa kroppen att komma i form.



I "Du är vad du äter" så klarar ju människorna av att ändra sina livsstilar och kroppar på 8 veckor. Det är ju typ 8 veckor, lite längre, tills sommarlovet börjar.
Så, HEJ nyttigheter, HEJDÅ allt som är gott.

Äh, nu ska jag inte vara negativ. Det blir ju ett snyggt resultat om inte annat.
Jag måste bara komma på ett sätt att lösa problemet med skolmaten. Jag kan inte sitta och äta pasta med ketchup varje dag, jag får ta med mig käk hemifrån helt enkelt.



Kom alldeles nyss hem från farmor där det bjöds på en massa gott. Jag lekte med min fasters hund Pyret och läste Hänt Extra.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

haha den dvdn har jag:P fast fortfarande plast runt den så..;) haha

2009-03-29 l 18:11:44
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: