Tre ord, - jag faller direkt

                                            Datum: 2009-03-17 Tid: 20:39:21 Kategori: Vardagslyx
En minst sagt, annorlunda dag.
 

Idag var den en solglasögonsdag, underbart. Dock sken inte solen i Hjo, utan jag fick ta mig 3 mil västerut för att få se den.
Skolan idag var relativt kort, skönt. Hade näthandel, företagsekonomi och webbdesign. (Kanske de tråkigaste ämnena i... världshistorien?)

Klättrade lite med Anton på ett tak.. det påminner mig om förra våren. Herregud, att det redan har gått 1 år sedan, det går undan.
Det "roliga" idag var väl att både jag, Anton och Emelie fick visa upp några ganska pinsamma saker. Haha, jag skäms så att jag kan dö. Men, nu är det sagt i alla fall, eller läst, och det känns bra. Nog om det

Fick gå runt och titta på treornas projektarbeten idag, sådärkul.
Det absolut bästa projektarbetet enligt mig var ITgoeswild (det var de som anordnade skidresan till Hovfjället..)
Snart är det dags för oss att starta egna, och jag tror att jag tillsammans med Anton och Emelie har några idéer. Det kommer att bli underbart. : )

Träffade Richard en sväng efter skolan också, efter att jag hade släppt av Anton vid gymmet. Den här gången hade han en massa prylar i bilen, så vi kunde tyvärr inte hoppa över farthinder, vår annars roligaste aktivitet. xD
Struntsamma, vi hade kul ändå! =)


En trött Melinda den 29 februari -08. På en pizzeria i Falköping någongång under natten..
Hah!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

hörru, du kan ju inte säga att våra kompisar har bättre projektarbete än vårt! =)

2009-03-17 l 21:12:48
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: