3/5 Söndag 2009

                                            Datum: 2009-05-03 Tid: 13:31:53 Kategori: Photoshop
Det var redan 2 veckor sedan min kära Ella dog, vart tog tiden vägen?

Har suttit vid datorn hela dagen idag och grejat med skolarbete. Tog itu med den grafiska kommunikationen idag, äntligen. Det är alltid så skönt när man väl är klar.

Igår bjöd min älskade älsklingsälskling mig på middag på Hamnkrogen här i Hjo. Vi tog varsin bookmaker och en stor cola, det var inte illa det.
Fick till och med en kladdkaka till efterrätt, gudomligt.
TACK ÄLSKLING! <3

Dock var inte det förrän på kvällen, dagen tillbringade jag i Skövde på Elins esplanad. Jag övningskörde dit med familjen och väl där så träffade vi farmor. Med mig hem fick jag ett par nya skor och en ny tröja. En vit och blårandig från Gina Tricot. Jag tänkte att jag har ju nästan inga blåa kläder, så den här skulle nog allt platsa i garderoben. Det gjorde den. : )

Övningskörde även hem, så det blev ett antal mil, riktigt kul!
Fick till och med parkera i parkeringshus...
SNART ÄR KÖRKORTET MITT!

Har som sagt bara suttit vid datorn idag, än så länge. Väntar just nu på käk, en liten fågel viskade i mitt öra att det blir fälskfilé, riktigt smarrigt.
Senare ikväll ska jag nog ta en promenad med Johan för att få röra på fläsket lite. Välbehövligt.


Påsklilja och pingstlilja utan för IT-gymnasiet i Skövde.
2 kommentarer                                                                                                                    
  din johaan

ja älskar dej <3 =)

2009-05-03 l 14:12:13
  mojje

ska du ut å röra på fläskfilén?? ;)

2009-05-03 l 14:54:15
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: