Bebisar i mängder

                                            Datum: 2009-05-19 Tid: 22:00:02 Kategori: Sjukt/roligt
Jag besökte nyss Antons blogg och såg att han hade varit inne på någon sida och sett hur hans och mina barn skulle se ut. De är ju fantastiskt söta:



Bruce



Nour


Är de inte helt enkelt fruktansvärt söta? Särskilt lilla Bruce. Namnvalet vet jag inte riktigt vart det kom ifrån, men skitsamma.
Självklart kunde jag ju inte motstå att se hur mina och Johans barn skulle se ut, resultatet ser ni nedan:



Världens sötaste lilla Melissa



Världens sötaste rödtott (??) Devin
Varken jag eller Johan har någon rödhårig i släkten, så det är helt omöjligt faktiskt.
Berodde antagligen att bilden på mig är ganska röd. xD

Gå själva in på den här sidan och kolla hur era barn kommer se ut! :'D

Nu har jag skickat in både historian och idrotten, dessutom har jag börjat skriva på engelskan. Rikigt roligt faktiskt, och otroligt skönt när man bara betar av saker.
Nu ska jag snart lägga mig, ska bara läsa lite ur engelskaboken innan, OCH TA IN NELLY!
Herregud det hade jag glömt! Dåligt av mig.

PUSS/MELINDA
4 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

Vilka söta ungar. Det verkar ju som att alla barn som du är inblandad i blir jättefina =) :D

2009-05-20 l 09:24:56
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se/
  Anton

Äh, fel blogglänk!



Vilka söta ungar! Det verkar som att alla barn som du är inblandad i blir till guld!

2009-05-20 l 09:25:40
Blogg/hemsida: http://finest.se/antonponken
  Madicken - Foto

Jätte fin header :D

2009-05-21 l 09:52:23
Blogg/hemsida: http://metrobloggen.se/conlerc
  Danni

jo visst är dom! :) händer nå roligt idag? kramar

2009-05-21 l 16:14:40
Blogg/hemsida: http://danielakromm.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: