De 3 musketörerna

                                            Datum: 2009-05-21 Tid: 22:35:05 Kategori: Vardagslyx




Det är inte det fulaste som finns,
men det fulaste som jag har sett!


...men jag har inte sett så mycket.

Haha, ni fattar väl förhoppningvis att jag endast talar om mitt eget anlete, för det gör jag verkligen. Usch, det är verkligen ingen fager syn för ögat. Menmen, jag bjuder på det. Man kan ju inte dölja sitt face för alltid. :'D
De tre musketörerna, Melinda, Marie & Cajsa. Baanan.
Camame Baanan.
Jag var på marknaden i Hjo förut med de här söthögarna, det var riktigt mysigt. Det är inte ofta vi ses bara vi tre längre, lite tragiskt.
Men nästa år, efter studenten, så ska vi åka iväg på en resa till det soliga Spanien. (Haha, samma ställe som jag ska till i år!)
Förhoppningsvis blir det superkul, och vi har faktiskt bestämt oss för, och snackat om den här resan, ända sedan i 8:an.
<3<3<3
3 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Åh, det var trevligt :D Borde verkligen ses oftare.. ser redan fram emot nästa sommar!! :D

2009-05-22 l 01:39:58
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  Cajsa

de var riktigt mysigt igår:D längtar till nästa sommar!!! då äre vi igen;) <3

2009-05-22 l 08:50:15
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; ja fy verkligen :P

läget?

2009-05-22 l 09:56:16
Blogg/hemsida: http://magiskaminnen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: