En regnig måndag

                                            Datum: 2009-05-18 Tid: 09:29:14 Kategori: Blandat
God morgon på er!

Fyfan vilket jävla väder, det bara öser ner regn. Jag försökte förjäves att hålla luvan på huvudet när jag cyklade till bussen, men ack..
Matten var ju som sagt inställd idag, men för en gångs skulle på måndagar så tänkte jag vara i tid idag. Inte komma en sisådär 30 minuter sent som alltid annars.
Jag tog mig i kragen och cyklade iväg - jag hann till och med spela gitarr i 10 minuter innan jag for.
Har hittat ett par jättefina ackord nu som jag plinkar lite med..

Dock har båda mina långfingernaglar gått av, men what thaa fuck! Hellre kunna spela gitarr, än att inte kunna det. Det är ju faktiskt rätt roligt när man väl spelar..

Praktiska har typ, utmanat IT i en fotbollsmatch nu på morgonen.. jag undrar vilka jävlar som ställer upp?
Liksom, ut i regnet och bli sjuk efteråt, hur kul? =)

Första lektionen är i alla fall företagsekonomi, tror jag? Det är helt okej, vi jobbar med en inlämning. :)
Nu ska jag försöka hitta några kompisar, vi hörs!
PUSS

.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emma

Tack =)



Jo det är bra, själv då? =)

2009-05-18 l 10:55:17
Blogg/hemsida: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: