Extrema promenader

                                            Datum: 2009-05-17 Tid: 19:01:04 Kategori: Vardagslyx

Lyssna på låten medan ni läser vetja! :)

Har ont i princip överallt just nu, haha så himla skönt!
Var ute på en mysig promenad med Johan idag igen, och den promenaden resulterade i att jag nu sitter med brännande anklar (brännässlor) och har även bränt mig på bröstet.
Men, jag ska inte klaga. Sol är ju alltid sol.

Innan promenaden käkade vi på Ming som sagt, det var gott. Sedan begav vi oss av, mot samma ställe som igår, fast idag satte vi oss på en äng full med gräs och njöt av solen och utsikten!
Jag och Johan har verkligen utökat våra promenader extremt. Nu är det inte några fjuttiga kilometer vi går, utan nu handlar det ju om MIL.
Det känns i fötterna/benen efteråt i alla fall, det kan jag lova er!


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: