Förvirrad

                                            Datum: 2009-05-12 Tid: 12:50:57 Kategori: Vardagslyx
Idag skiner solen för fullt men det blåser ändå ganska mycket. Usch, jag hatar blåst, det är nog tamejfan värre än regn..
Missade bussen till skolan i morses eftersom jag inte hittade mitt busskort. Råkade först ta fel "kort".
Det blåa fodralet som kortet ligger i har gått sönder, och jag tog med mig fel hälft till busshållsplatsen.
Det har hänt innan också..

Nåväl, hemma hann jag med några minuters gitarrspelande innan jag tillslut kunde fara iväg. Dock har jag på tok för långa naglar för att kunna spela någorlunda bra nu, jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt situationen. ><
Får väl helt enkelt ägna mig åt ett annat instrument, typ trummor eller synt.

Det är mycket att göra nu det allra sista i skolan.
Fick reda på att jag har en hemtenta i Företagsekonomi B, ska vara inlämnad den 4 juni. Ett litet tag har jag på mig i alla fall.
Vi ska bara svara på en massa frågor om marknadsföring, jag ska marknadsföra godiset på Grahns, för jag vill inte marknadsföra italienarnas sketna sko-kartong-grej. ><

Jag tror jag har gått och blivit alldeles galen!
Jag tror att jag har lagt en viss sak på ett visst ställe, för jag kom ihåg att jag gjorde det. Sen befinner sig den här saken där den var från början, så att jag igen måste lägga bort den.
Dessutom så lät taket sådär konstigt vid busskuren idag med. Så cp.

Jag blir sugen på clementiner!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

stackars groda :(

2009-05-13 l 18:24:08
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: