FunkyKidz Show

                                            Datum: 2009-05-10 Tid: 19:55:26 Kategori: Vardagslyx
Hejsan svejsan :)

Klockan närmar sig 8 på kvällen och snart är även den här helgen slut. Jisses vad fort det går, alldeles för fort tycker jag. Nu är det bara 5 veckor kvar i skolan den här terminen, sedan börjar jag sista året på gymnasiet.
Helt sjukt...

Hur som helst, jag kom hem från Skövde i eftermiddags och dagen har varit ganska lyckad faktiskt.
Jag vaknade upp bredvid Johan i morses runt 10-tiden, och vid 1 stack jag iväg till Valhall för att vara konferencier tillsammans med Emelie.
Det komiska var, att när jag precis skulle öppna dörren och gå ut från huset där Johans mamma bor, så sitter min idrottslärare i en bil precis utanför. (Det är hon som har hand om hela FunkyKidz-grejen..)
Det var bara för mig att hoppa in i bilen och få skjuts till Valhall, helt oplanerat.

Det händer när man minst anar det...

När vi väl kom dit var det panik! Musiken fanns inte på plats och de visste inte riktigt hur de skulle lösa det. Kan ni gissa hur det slutade?
Jag fick ringa kära Johan och be honom (trots att han ville ha en lugn och skön eftermiddag hemma i soffan) att komma ner och hjälpa till. Som den ängel han är så kom han på studs och lyckades reda ut situationen.
Showen började och det gick väldigt bra.
Jag och Emelie råkade göra ett antal tabbar, men jag tror att vi löste det till slut ändå! ;D Man är ju inte mer än människa trots allt. :'D

Som tack för att vi har ställt upp och varit konferencierer nu två gånger, så fick vi varsitt presentkort på Gina Tricot värde 300 kronor vardera. Helt fantastiskt!
Vi fick även varsin godispåse, och Johan fick en också! :)



Nu ska jag vänta i ca 35 minuter på att Parlamentet ska börja, sedan ska jag läsa och sova.
Blir hemma mestadels av dagen i morgon eftersom jag har lyckats få feber idag. Känns inget vidare alls. "/
Men jag ska inte missa historian, så jag dyker upp på sista lektionen.
Pusspuss
3 kommentarer                                                                                                                    
  din älskade älsklings älskling =D

haha du gör mig nästan till hjälte här :D <3<3 tack älskling

2009-05-10 l 20:12:10
  Emelie

det var jättteskoj igår, vi grejade det bra :D

TACK JOHAN :D



btw: har du sett bilderna på oss på fysica.nu? HAHAHAHAHAHHAHA

2009-05-11 l 07:40:42
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
  Estefany

sv: tack så mkt :D. kram

2009-05-11 l 16:21:54
Blogg/hemsida: http://mystuff.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: