Hemma idag också

                                            Datum: 2009-05-05 Tid: 10:45:22 Kategori: Blandat
God morgon bloggen!

Tisdag idag då, redan. Det blir en tredagarsvecka i skolan för min del, precis som förra veckan.><
Jag vaknade av att telefonen ringde runt 10-tiden idag (dvs. bara för en liten stund sedan!). Det var lilla Johan som ringde, men först trodde jag att det var min väckarklocka.. Man blir lätt förvirrad i sådana situationer.

För tillfället sitter Johan i Skövde och klipper sig, det blir säkert jättefint. : ) Min lilla sötnos, nötsos..
Nelly har byggt sig en koja på mitt golv, bestående av en massa kuddar och ett överkast. Där har hon nu lagt sig för att ta igen sig lite, söt hon är.
Missan däremot bygger inga kojor, hon ligger nere i soffan och vilar sig lite. Som hon alltid gör, ungefär 24/7.

Btw, Nelly tycks inte tycka om sin utebur alls. Det enda hon i princip gör är att försöka bita sig ur den. Det är riktigt illa faktiskt. Bara för det så får hon vara inne idag då, kanske ut och springa en stund senare. Vad ska jag göra åt det?
Ska jag kanske låta henne vara utomhus, fast i vinterburen istället? Den är ju betydligt mysigare, men då blir det ju inte samma känsla med gräset osv.
Jag tror inte att Ella gillade sommarburen heller..

Fan, det var ju faktiskt jag (och pappa) som byggde den åt dem!


Jag har varit med i tidningen en gång, har jag sagt det? ;D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: