Huset fullt

                                            Datum: 2009-05-17 Tid: 22:10:33 Kategori: Videos
Om det var en serie som jag alltid följde när jag var mindre, då var det Huset Fullt, eller Full House som det heter på engelska.
Även om det var tillgjort och löjligt så gillade jag det, och dessutom så var ju mina idoler Mary-Kate & Ashley Olsen med i serien.
Något man inte fick missa!

Hittade hur som helst ett klipp på youtube där man ser hur skådespelarna såg ut i serien, och hur de ser ut nu. Jag blir nästan tårögd för att det är så sorgligt.
Jag hatar att tiden går och att människor åldras. Varför kan det inte bara vara som det alltid har varit? :'D



Lite suddigt kanske, men se det ändå vetja. Eller, se det om ni såg serien.
Btw så fick jag nyss ett sms om att matten i morgon är inställd. TJOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOO!
Jag behöver ändå ta 8-bussen, men det är i alla fall något.
Härliga tider!
Nu ska jag lägga mig och läsa i How to be good. Bokjäveln tar ju aldrig slut!
GODNATT/PUSS/MELINDA
5 kommentarer                                                                                                                    
  *DESIGN HJÄLP?*

ååh tack gulligt av dig..kram

2009-05-17 l 22:20:42
Blogg/hemsida: http://designbyjessica.blogg.se/
  Anonym

Känns bra att så pass många förstår ändå! Hoppas verkligen det löser sig. Tack så mycket för kommentaren, känns otroligt bra att folk bryr sig! Kram tjejen.

2009-05-17 l 23:22:13
Blogg/hemsida: http://jenniehansen.devote.se
  Kim

JAG FYLLER ÅR på samma dag som dem

2009-05-18 l 00:14:16
  RONYA

SV; haha okej. nej en kompis till mig fick hoppa in i busken & ta kort på den ;>

2009-05-18 l 00:45:10
Blogg/hemsida: http://rronyasiren.blogg.se/
  Emma

Trevlig Dag =)

2009-05-18 l 09:09:45
Blogg/hemsida: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: