Inlägg nummer 1500

                                            Datum: 2009-05-08 Tid: 16:47:25 Kategori: Vardagslyx
Yes, ni läste rätt i rubriken, detta är mitt 1500 inlägg här i bloggen.
Det kanske egentligen inte är så mycket? Har haft den här bloggen sedan i juli/augusi år 2007..

Klockan är närmare 17, och det är helg! Gud vad skönt. På min skolvecka som bara har bestått av 2 dagar har jag hunnit med att göra hela 3 prov.
På något sätt gillar jag prov. Allting är tyst och man sitter där med sin penna och skriver. Dessutom är det så skönt när man faktiskt kan svara på frågorna.
Det är dock inte så ofta som det händer kan jag lova er. >.<

Idag tog jag 07:15 bussen med Emelie till skolan och stod sedan som vanligt på fredagar, i skolans cafeteria. I början  gjorde vi aldrig baguetter eftersom det var så jobbigt, men sen fick vi skärpa till oss och har därför börjat göra en massa.
Tror ni inte att ingen längre köper baguetter?
Nu ska alla istället ha vanliga mackor, så då måste vi göra en massa sådana + en massa baguetter. Jösses...

Jaja, efter 20 minuter i cafeterian begav vi oss mot idrottssalen för att skriva vårt nationella prov i engelska. Den här gången var det lyssna/läsa-delen.
GICK PISS.

Jag och Emelie fick skjuts hem från skolan av Johans mamma vilket var superskönt. Slippa ta bussen och behöva gå en massa. Så himla snällt av henne.
Nu sitter jag dock hemma och har bland annat bäddat sängen.. Bra :P
Johan kommer dock hit ikväll och vi ska mysa framför Talang! Älskar det programmet, förutom när det bara är en massa människor som går dit och sjunger.
Herregud, de kan väl söka till Idol istället? (Som vi snackade om i bilen påväg hem..)
Jag vill se trollkonster och andra roliga saker, inte en massa sång! :)

Btw, åskade det hos er med? Det blixtrade till och med här för en stund sen. Men nu är det lugnt igen. Regnet faller, men det öser inte lika mycket som förut.
Puss/
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emma

Tack det värmer och höra =)



Okej ja men det tycker jag du verkar vara så duktig så tjejen =)



Jag tänkte på om du kunna få en fin ikon till bloglovin?

Och sen om du kan hjälpa med bilder och göra om?

hehe vart lite frågor nu haha.



Kram <3

2009-05-08 l 16:52:57
Blogg/hemsida: http://lifeupsidedown.blogg.se/
  Mathilda

sv: Haha nej, jag kanske inte behöver det men det känns bättre. :)

2009-05-08 l 16:56:21
Blogg/hemsida: http://mathilas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: