Inte ett moln så långt ögat kan nå

                                            Datum: 2009-05-30 Tid: 18:56:54 Kategori: Vardagslyx









Underbart väder idag, inte ett moln på hela himlen. Helt otroligt.
Var ute och solade i trädgården förut och har bränt mig något alldeles förskräckligt. Men det är bra! Då bränner jag mig inte i Spanien sen i alla fall, skönt det.
Nu är det inte lång tid kvar tills vi åker. Den 23 juni bär det av. : )

Jag gjorde en söt liten krans av alla maskrosor som växer som ogräs i vår trädgård till lilla Nelly. Det var väl ingenting som hon direkt uppskattade, men söt blev hon ju i alla fall.
Bild 1 & 2.

Låg även och sprutade vatten rätt upp i luften som jag lyckades fånga på bild innan kameran dog av batteribrist.
Den sista bilden ska föreställa en torkvinda som ni kanske ser, jag tyckte att det var rätt fint med det blåa i bakgrunden. Underbar underbar dag.

Var nere på Hamnkrogen och åt en bookmaker idag också, med Johan och Adam. Johan den sötnosen bjöd oss, fast han ska få pengar sen. ><

När vi satt där och käkade så frågade plötsligt min bror hur bilen ser ut som han ska åka omkring i innan hans bal. Det roliga var att precis då så åkte Johans farsa förbi, och jag kunde peka på bilen och säga:
- Ungefär sådär ser den ut, eller ja, det är den bilen.
Jösses, vilket enormt sammanträffande.

Gick även till Frestelsen och tog varsin glass. En Cola Float tog jag.
3 kulor valfri klass, coca cola (!!) grädde och strössel. Trodde att det skulle smaka skit när man liksom, häller i coca cola, men det var smarrigt till tusen!
Testa den om ni får chansen.
6 kommentarer                                                                                                                    
  Sofie K

vad söt nelly var, fina bilder! <3

2009-05-30 l 19:56:23
  Anton

Så gullig Nelly var. Vet du vad jag har för idé? Nu när jag jobbar så hårt så behöver jag lite uppmuntran. Varför inte skriva ett inlägg om bara mig så att jag har något att se fram emot när jag står och delar ut glass till scoutkåren? :D



GULLI

2009-05-30 l 21:53:28
Blogg/hemsida: http://finest.se/antonponken
  FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag ville bara påminna om min veckans blogg tävling som du är med i, du har till 20.00 ikväll på dig att samla röster, Lycka till! :)

2009-05-31 l 15:56:06
Blogg/hemsida: http://fridasjoblom.blogg.se/
  din älskling <3

behövs något mer än ett <3 ? =) love you

2009-05-31 l 16:29:12
  Bnsm ♥

haha åh vad söt kanin! :D

2009-05-31 l 19:13:00
Blogg/hemsida: http://bnsm.blogg.se/
  FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren i min veckans blogg tävling har nu blivit framröstad, gå in och se om det var du som vann :)

2009-05-31 l 19:56:29
Blogg/hemsida: http://fridasjoblom.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: