Korvkiosk & Grafisk kommunikation

                                            Datum: 2009-05-27 Tid: 22:57:23 Kategori: Vardagslyx
Hejsan på er sötnötter : )

Jag har diskuterat med en del människor om mandlar och nötter på senaste tiden. Är det samma sak? Kan man säga att man har opererat bort nötterna? Halsnötterna?
Njae, jag tror inte det!
Bra, då fick vi svar på det. :P

"Bara så du vet, jag är hård nu. Om du vill ha SEX..." (Kommer från Johan som just nu ligger i sängen medan jag sitter vid mitt skrivbord och skriver det här..)

Vi var som sagt på niornas cabarré förut, den var helt okej. Det bästa framträdandet av allt var nog ändå en kille som heter Thomas som beatboxade. Fan, han var grym alltså! : )
Direkt efter själva föreställningen så köpte vi mat i korvkiosken och åkte hem.
Tittade på Rent Hus.
Jag älskar det programmet alltså! Haha, nu vet jag att man med hjälp av att tända en tändsticka kan hålla bajslukten borta efter toabesöket.

Johan har även förhört mig på provet jag har i morgon, vi får väl se hur det går med det.
S K O B U F P E D
»Strategisk fas
»Kreativ fas
»Originalframställning
»Bildproduktion
»Utmatning
»Förprovtryck
»Plåt + tryckning
»Efterbehandling
»Distribution

Hehe, där fick ni lära er något nytt va! ; )
Nu ska jag hoppa i säng och förbereda mig inför morgondagen!
Drar till skolan hur sjuk jag än är, det måste jag.

PUSS/GODNATT/MELINDA



7 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

fin bild .D

2009-05-28 l 07:06:09
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  A M A N D A

namnet odde? hihi, jag med :) allt är bara fint med mig alltså, dudå? :D

2009-05-28 l 09:52:32
Blogg/hemsida: http://himlensbarn.blogg.se/
  linnl

jaa det är dom verkligen! :)

2009-05-28 l 12:57:13
Blogg/hemsida: http://llinnlundberg.blogg.se/
  Fanny

vilken somrig bild! svara gärna på min fråga jag har uppe nu :)

2009-05-28 l 13:03:58
Blogg/hemsida: http://faaunny.blogg.se/
  din älskade älsklings älskling <3

hej min lilla citronskiva ;P jättetjusig blogg faktiskt ;D <3 miss you... puss

2009-05-28 l 17:16:45
  DINA

Tack så mkt för hjälpen :D Jo de är skit snygga! Det finns många olika kvalitéer på trycket och de flesta är inte särskilt bra. Nelly.se har bra och där jag köpte min nämligen queenpeach.com tror jag det hette (: Ha det bra! PUSS! /Miss D.

2009-05-28 l 19:42:05
Blogg/hemsida: http://missdina.blogg.se/
  DINA

Jag har nu skaffat flikerna men varför ligger de inte precis ovanför min header? och hur fixar jag det? :) Tack PUSS! /Miss D.

2009-05-28 l 20:20:16
Blogg/hemsida: http://missdina.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: