Lie to me

                                            Datum: 2009-05-06 Tid: 22:07:39 Kategori: Vardagslyx
Åh, har precis tittat på ytterligare ett avsnitt av Lie to me, min absoluta favoritserie. :'D
Det är ju faktiskt lika spännande varje gång, se hur man kan se ut när man ljuger osv. Man lär sig ju alltid något menar jag. ;D
Innan det så tittade jag även på Rent hus, onsdagar är den enda dagen då jag faktiskt sitter bänkad framför tv:n i stort sett hela kvällen.
Jag har ju sett värre hus, det enda jobbiga i dagens avsnitt var väl alla kartonger. "Hon bor i en lagerlokal."

Ett av mina favoritintressen är dock att klicka mig in på tv4:s hemsida och titta på städtipsen de ger. Riktigt bra ju, jag ska testa dem någon gång när jag har tid. :')
Nu; dags för sängen och mer läsande inför mina båda prov som jag har framför mig...

I morrn är det jag som övningskör, först till KSS, sedan runt i Skövde, och sedan skolan. Nice! :)
Ha det bra, puss ♥


.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Nina

tack så jättemycket sötnos :)

2009-05-07 l 07:28:19
Blogg/hemsida: http://totalflopp.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: