Nytt

                                            Datum: 2009-05-04 Tid: 14:23:00 Kategori: Videos
Som ni kanske lägger märke till så har jag ändrat om lite (eller en hel del) här i bloggen.
Förut var den grön, nu blev den rosa.
Jag är faktiskt riktigt nöjd, såhär får det vara ett tag framöver.

Stannade hemma från skolan idag för under en tid nu har jag haft en sån hemsk magvärk. Hoppas att det blir bättre snart, men det blir det nog.
Det är mulet väder idag, och pappa tog med sig kameran till jobbet. Det betyder = inga roliga bilder idag inte.

En rolig grej är dock att Anton har gjort färdigt filmen som vi gjorde i torsdags. Se den, jag tvingar er. : )


TORSDAGEN 30 APRIL 2009
Nu ska jag gå ner och titta på film, Två bröder emellan (Stefan och Krister) HAHA
pusspuss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: