Ont i halsen

                                            Datum: 2009-05-26 Tid: 17:08:16 Kategori: Blandat
Hejsan på er : )

Jag sitter hemma i soffan har har precis sett ett avsnitt av Top Model 7.
Sjukanmälde mig från den sista lektionen idag eftersom jag har så fruktansvärt ont i halsen, och kanske till och med feber?
Hoppas inte det..
Trodde ju att engelskan skulle vara slut och över vid det här laget - jag hade fel.
Vi håller på med comedies nu, och nästa vecka ska vi skriva en essay + ett hörövningstest. Helvete.

Anledningen till att jag börjar sjukna till är säkert för att jag pluggar så mycket. Vill egentligen bara sova.
Tack och lov så kom jag ihåg vart nycklarna var innan jag somnade igårkväll.
De låg i brorsans ryggsäck, där jag själv hade lagt dem när jag använde den i helgen. Jag var ju ute och fotade i Hjoåns dalgång bland annat..

Uuuuuhuuuuu, jag är TRÖTT. På riktigt verkligen. Känns som om jag skulle kunna sova i flera veckor nu. Bara ligga och sova i min underbara säng och slippa skolan och allt vad den innebär.
Men det är mycket nu det sista, sedan är det över!

♥ Engelska essay + hörövningstest [ v.23 ]
♥ Företagsekonomi B inlämning [ Torsdag v.23 ]
♥ Grafisk kommunikation A-prov [ Torsdag v.22 ]
♥ Svenska inlämning - Språkets utveckling [ Fredag v.22 ]
♥ Näthandel - inlämning Hampershop [ Torsdag v.22 ]
♥ Teknikutveckling - redovisning [ Onsdag v.22 ]
♥ Historia - inlämning [ Måndag v.23 ]

4 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

älskar dig jättemycket (L) saknar dig =) jobbigt att vi bygger om kök nu och så mycket skola... ses imorgon då kanske <3<3 love you

2009-05-26 l 21:19:56
  din man <3

hm tror ja glömde namn på kommentaren ja skrev nyss ;P men du vet ju att de ä din älskling <3<3

2009-05-26 l 21:20:36
  Louise

Jag hatar att det alltid är som mest de sista veckorna.. lärarna borde veta bättre ;)

http://larssonlouise.blogg.se - titta gärna in!

2009-05-26 l 21:42:11
Blogg/hemsida: http://larssonlouise.blogg.se/
  A A N N I E M A T I L D A ♥

fiina bilder :)

2009-05-26 l 22:08:30
Blogg/hemsida: http://aanniematilda.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: