Övningskörning & engelska

                                            Datum: 2009-05-22 Tid: 17:34:47 Kategori: Vardagslyx
Regnet har öst ner i princip hela dagen, till och med när jag övningskörde.
Trodde ett tag att jag skulle dö där, jag såg knappt vägen för allt regn. Och då gick även vindrutetorkarna varma..

Idag kändes körningen dock väldigt bra. Inga motorstopp (fast det får jag aldrig längre!:D) och jag krockade inte med någon heller. Fantastiskt.

Har suttit hela dagen med engelskan också, och nu är den färdig.
(Knappt att jag orkar skriva blogg, är så trött i fingrarna nu..)
Johan kommer om en halvtimme, mys! =) Var nära på att skriva mus där först.. HAHA ><

Fan vad jag är hungrig. Magen bara kurrar, och jag börjar må illa lite smått.
Får väl ta mig en frukt eller något tills middagen är färdig.

Jag kanske uppdaterar sen igen, men tills vidare bjuder jag på en förskräckligt söt bild! :'D


<3
3 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

haha vad söt bild :D

2009-05-22 l 21:51:26
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
  Anton

gulligaste bilder evah.

2009-05-23 l 12:10:07
Blogg/hemsida: http://finest.se/antonponken
  emelie

haha vilken rolig bild :)

2009-05-26 l 17:47:48
Blogg/hemsida: http://bitteremzan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: