Ragga runt i Hjo

                                            Datum: 2009-05-19 Tid: 18:13:57 Kategori: Vardagslyx
Hejsan mina vänner

Sitter nere i soffan och fick nyss reda på att det blir Tacos till middag ikväll.
Mamma har nämligen fått en löneförhöjning som vi skulle fira.. :)

Kom hem från skolan vid halv 5 då jag ringde Johan, en stund senare befann jag mig i en bil, strögandes runt i Hjo.
Det var Johans (klass)kompis Errkan's bil, en gammal jänkare.
Känns lite surt att Errkan (som är yngst av alla som satt i bilen) fick körkort ganska långt innan vi andra.
Men vafan, jag har ju hela livet på mig. :]

Känner mig ganska stressad inför alla skolarbeten som ska göras nu innan lovet. Särskilt inför engelskan som ska vara färdig på fredag.
Haha, jag suger verkligen på engelska. Men jag vill såååååå gärna ha VG i det ämnet. Det skulle kännas mycket, MYCKET skönt.

Dags för idrotten (haha jag har skrivit i typ varje inlägg att jag ska göra den, men nu ska det bli av!)
Inlämningen ska vara inskickad innan nästa blogginlägg!

PUSS/HUGS/MEL


Fin bild, tagen från Deviantart
4 kommentarer                                                                                                                    
  Agnes

Svar: Heh. :)

2009-05-19 l 18:14:47
Blogg/hemsida: http://agge1.blogg.se/
  d e n i s e

sv : dom tror att hon fått ett halmstrå under läppen så att hon fått två stora bölder... "/

så i tiodagar matar vi henne med sprutor & ska tvätta såret varje dag. sen hoppas vi på de bästa! :)

2009-05-19 l 18:39:26
Blogg/hemsida: http://deniseschuberg.blogg.se/
  maja

vilken fin blogg du har :)

komentera grna och kolla in min blogg :)

2009-05-19 l 19:47:13
Blogg/hemsida: http://maajjjas.blogg.se/
  JENNNA

men va kul! :D

2009-05-19 l 20:01:50
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: