Sista andetaget

                                            Datum: 2009-05-04 Tid: 23:14:51 Kategori: Videos



Om du tvivlar för en stund, så finns jag alltid här
till det sista andetaget...
På en hundradels sekund
jag gör vad du begär
till det sista andetaget...
2 kommentarer                                                                                                                    
  sannie

hehe.. mjo det är det väl :P

kanske inte om man får det runt munnen dock :O

men ah.. det är väl lite personligt.. sådär :P haha

2009-05-05 l 07:38:26
Blogg/hemsida: http://sannieschutt.blogg.se/
  Sabine - Ab imo pectore

åh vad fint låt :)

2009-05-05 l 09:36:49
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: