Spegel spegel på väggen där

                                            Datum: 2009-05-21 Tid: 22:26:04 Kategori: Foton



Jag fick för mig att jag skulle ta lite bilder på speglar igen, så jag gjorde det förut. Vad tycks?
Jag vet inte vad ni tycker, men jag gillar när det blir sådär lite småsuddigt, fast ändå tydligare på vissa ställen. Sen gillar jag den rosa färgen.
Haha, fast det börjar bli lite föör mycket rosa i den här bloggen nu. Riktigt så kär i den färgen är jag ju faktiskt inte. :P
Får ta och trappa ner ett par hekto!
1 kommentarer                                                                                                                    
  din man <3

jättefint älskling ;D är dom fotoshoppade? vilken spegel? ;D

2009-05-21 l 22:28:52
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: