Studsmattan är framme

                                            Datum: 2009-05-04 Tid: 21:36:21 Kategori: Sjukt/roligt



Hehe, smidigt ><
Som ni ser så har vi inget blått skydd runt omkring för det slängde vi förra året, det var rätt slitet. Det är 5te året vi har studsmattan, men om en vecka så ryker den. Lite sorgligt :'D Jag har ändå studsat rätt mycket i mina dagar, gjort volter och grejer. Jag älskar det! <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  JENNNA

nä, why?

du är ju dyngsnygg människa! ;D

2009-05-04 l 22:45:50
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: