The voice within

                                            Datum: 2009-05-21 Tid: 17:23:29 Kategori: Foton
Hejsan mina kära vänner

Äntligen har jag läst ur engelskaboken, det var nog den sämsta boken jag någonsin har läst.
Så, stöter ni någon gång på How to be good, läs den inte.

Igår var den sista skoldagen den här veckan, och efter den så stack jag och Anton och solade på Nautilus. Nu har jag legat i en sådan där mördarmaskin 3 gånger under en kort tid, jag borde varva ner en smula..
Är inte särskilt brun, men jag förstör väl min hy antar jag...

Efter solningen åkte jag vidare till lägenheten som jag och Johan sov i inatt.
Vi tittade på Sjätte sinnet, en film som absolut är sevärd. Den är typ, helt tvärtemot How to be good, den var underbart bra.
Men, jag gillar ju andar och sånt där, så det är väl inte så konstigt att jag gillade den! :'D

Jag och Johan hade... sex... 4 gånger!
Kunde väl blivit en femte gång också... men jag orkade inte...
Låter jag som en torrboll? ;O
Det var rätt snyggt när han i morses gick omkring med en handduk på sin dinglande sak, påstod att det var bra träning för "den där".
HAHAHA!
Vissa dagar är minnesvärda säger jag bara!





Pappa hade enligt mina order tagit hem D300:n igår, vilket jag utnyttjade direkt när jag kom hem förut. Det blev ett antal bilder i trädgården + några på Missan. Men de blev så sjukt suddiga, så det är inte värt att lägga upp här..
Nåväl, nu ska jag sätta igång med min sista engelskainlämning någonsin. Helt sjukt, jag kommer aldrig mer att behöva läsa engelska.. SKÖNT!

Fast jag gillar engelska, även om jag hatar vissa engelska böcker..
2 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

oj, vad du går ut med ditt privatliv, haha!:P

2009-05-21 l 19:15:56
Blogg/hemsida: http://finest.se/antonponken
  din man <3

underbart ;D du missade att ja laga mat till dej sötnos ;) skönt att engelskan börjar bli klar också <3<3 love you

2009-05-21 l 22:27:37
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: